
5a edició del Títol d'especialització en Economia Social i Solidària homologat per la Universitat de Lleida
Activitats en aquesta formació:
SESSIÓ 12 – Reptes i tendències actuals de l'ESS
Data: 1 de febrer de 2023
Horari: de 17:00 a 20:00
Lloc: Telemàtic
Descripció:
En els últims anys, diferents administracions públiques, han engegat programes de promoció i reforç de l’Economia Social i Solidària. En aquesta sessió coneixerem, per una banda, el programa d’Economia Social de la Generalitat de Catalunya liderat per la Direcció General del Tercer Sector, l’Economia Social i Solidària i les Cooperatives; i per altra banda, la Xarxa de Municipis per l’Economia Social i Solidària que aglutina administracions locals compromeses en la promoció de l’ESS des dels seus municipis.
SESSIÓ 13 – Presentació dels projectes dels participants
Data: 8 de febrer de 2023
Horari: de 17:00 a 20:00
Lloc: Telemàtic
Descripció:
SESSIÓ 14 – Presentació dels projectes dels participants
Data: 15 de febrer de 2023
Horari: de 17:00 a 20:00
Lloc: Telemàtic
Descripció:
Volem destinar les tres últimes sessions del curs a donar veu als participants perquè ens presentin les conclusions dels treballs que hagin realitzat durant el curs i poder-les debatre.
SESSIÓ 15 – Presentació dels projectes dels participants
Data: 22 de febrer de 2023
Horari: de 17:00 a 20:00
Lloc: Telemàtic
Descripció:
SESSIÓ 16 – Cultura cooperativa i visita a la cooperativa La Baldufa Teatre
Data: 25 de febrer de 2023
Horari: de 10:00 a 13:00
Lloc: Companyia de Comediants La Baldufa
Descripció:
Viatge formatiu al País Basc
Data: 17 de març de 2023
Horari: de 8:00 a 19:00
Lloc: Guipúscoa
Descripció:
Enguany celebrem la Cinquena edició del Títol d'especialització en Economia Social i Solidària, que organitzem conjuntament amb la Universitat de Lleida. És per aquest motiu que estem organitzant un viatge formatiu al País Basc. En concret, visitarem diferents experiències de la província de Guipúscoa amb l'acompanyament de les companyes d'OlatuKoop.
El viatge serà el cap de setmana del 17, 18 i 19 de març de 2023.
Durant el cap de setmana, visitarem diferents entitats i cooperatives basques que ens aportaran una nova perspectiva de l’Economia Social i Solidària. A més a més, allà ens trobarem amb les alumnes del postgrau d’Economia Social i Solidària que organitza Coòpolis, l’Ateneu Cooperatiu de Barcelona i podrem fer diferents dinàmiques amb elles i persones referents de les diferents entitats d’OlatuKoop.
El preu del viatge tindrà un cost màxim de 250€, ja que part de la despesa anirà a càrrec de Ponent Coopera. Aquest preu inclou:
- Desplaçaments i transport
- Dietes dels 3 dies
- 2 nits de pernoctació
- Visites i experiències
Procediment per fer el pagament de la reserva:
- Ingressar l'import de 100€ al compte bancari següent:
ES72 0081 0100 9000 0149 5359
Indicar al concepte: El vostre nom - Viatge País Basc
Destinatari: Lleure Quàlia