Ponent Coopera

Plataforma de gestió de projectes i inscripcions

Càpsula formativa: El Crowdfunding com a estratègia de desenvolupament de projectes. Eines per al finançament col·lectiu dels projectes de l'economia social i solidària.

Descripció

Formació en matèria de crowdfunding i comunicació i marketing digital vinculat al micromecenatge, es tracta d’una formació adreçada a l’ecosistema de cooperatives i entitats de l'Economia Social i Solidària.

A càrrec de Goteo.

Cartell
Selecciona les sessions on vulguis participar:

Sessió 1

Taller de crowdfunding bàsic

Sessió conclosa

20 de abril de 2020

10:00 - 14:00 H

Lloc

Formació Telemàtica

Descripció

Formació en matèria de crowdfunding i comunicació i màrqueting digital vinculat al micromecenatge, es tracta d’una formació adreçada a l’ecosistema de cooperatives i entitats de l'Economia Social i Solidària.

A càrrec de Goteo.


Primera sessió: Taller de crowdfunding bàsic

Què és el crowdfunding i les diferents modalitats 
• Avantatges fiscals pels funders  
• l’objectiu d’una campanya de crowdfunding    
• Beneficis del crowdfunding 
• Altres models de cofinançament a partir del mecenatge: Matchfunding 
• Definició de públics objectius
• Convocatòria Crowdcoop

Sessió 1

Taller de comunicació i màrqueting digital vinculat al micromecenatge

Sessió conclosa

27 de abril de 2020

10:00 - 14:00 H

Lloc

Formació Telemàtica

Descripció

Formació en matèria de crowdfunding i comunicació i màrqueting digital vinculat al micromecenatge, es tracta d’una formació adreçada a l’ecosistema de cooperatives i entitats de l'Economia Social i Solidària.

A càrrec de Goteo.

Objectius de la sessió, treballar en:


Objectiu de la campanya  
• identificació de recursos que tenim i necessitem
• Definició de públics 
• Creació/cura de la comunitat, i identificació dels canals de comunicació 
• Generació de valors 
• Què volem transmetre  
• Treball pràctic en grups • Elaboració de cronograma