Càpsula formativa: El Crowdfunding com a estratègia de desenvolupament de projectes. Eines per al finançament col·lectiu dels projectes de l'economia social i solidària.
Formació en matèria de crowdfunding i comunicació i marketing digital vinculat al micromecenatge, es tracta d’una formació adreçada a l’ecosistema de cooperatives i entitats de l'Economia Social i Solidària.
A càrrec de Goteo.
Confirmació d'inscripció
Taller de crowdfunding bàsic
Confirmació d'anul·lació
Taller de crowdfunding bàsic
Segur que vols continuar? (si t'ho repenses, i queden places, podràs tornar-t'hi a inscriure)
Taller de crowdfunding bàsic
20 de abril de 2020
10:00 - 14:00 H
Lloc
Formació Telemàtica
Descripció
Formació en matèria de crowdfunding i comunicació i màrqueting digital vinculat al micromecenatge, es tracta d’una formació adreçada a l’ecosistema de cooperatives i entitats de l'Economia Social i Solidària.
A càrrec de Goteo.
Primera sessió: Taller de crowdfunding bàsic
Què és el crowdfunding i les diferents modalitats
• Avantatges fiscals pels funders
• l’objectiu d’una campanya de crowdfunding
• Beneficis del crowdfunding
• Altres models de cofinançament a partir del mecenatge: Matchfunding
• Definició de públics objectius
• Convocatòria Crowdcoop
Confirmació d'inscripció
Taller de comunicació i màrqueting digital vinculat al micromecenatge
Confirmació d'anul·lació
Taller de comunicació i màrqueting digital vinculat al micromecenatge
Segur que vols continuar? (si t'ho repenses, i queden places, podràs tornar-t'hi a inscriure)
Taller de comunicació i màrqueting digital vinculat al micromecenatge
27 de abril de 2020
10:00 - 14:00 H
Lloc
Formació Telemàtica
Descripció
Formació en matèria de crowdfunding i comunicació i màrqueting digital vinculat al micromecenatge, es tracta d’una formació adreçada a l’ecosistema de cooperatives i entitats de l'Economia Social i Solidària.
A càrrec de Goteo.
Objectius de la sessió, treballar en:
Objectiu de la campanya
• identificació de recursos que tenim i necessitem
• Definició de públics
• Creació/cura de la comunitat, i identificació dels canals de comunicació
• Generació de valors
• Què volem transmetre
• Treball pràctic en grups • Elaboració de cronograma