Ponent Coopera

Plataforma de gestió de projectes i inscripcions

Com fem una campanya de vendes efectiva a partir del nostre relat?

Descripció

A partir del nostre relat (l'storytelling de projecte), ens plantejarem diferents aspectes concrets d'una campanya de vendes: aspectes relacionats amb la comunicació, la distribució, la nostra marca, accions de promoció, d'involucrar la comunitat, etc.

Cartell
Selecciona les sessions on vulguis participar:

Sessió 1

Com fem una campanya de vendes efectiva a partir del nostre relat?

Sessió conclosa

17 de febrer de 2022

10:00 - 13:00 H

Lloc

Formació Telemàtica

Descripció


Descripció general:

A partir del nostre relat (l'storytelling de projecte), ens plantejarem diferents aspectes concrets d'una campanya de vendes: objectius, recursos disponibles, canals de comunicació, calendarització d'accions, etc.


Objectius:

- Consolidació i enfortiment de les entitats de l’ESS del territori

- Donar continuïtat a les anteriors formacions programades des de Ponent Coopera en l’àmbit del màrqueting

- Proporcionar eines pràctiques a les entitats per a que puguin millorar les seves campanyes de venda 

- Intercanviar experiències i fer xarxa entre els projectes participants, fomentant l'aprenentatge creuat


Públic objectiu:

- Entitats de l’ESS de Ponent en funcionament, que volen reforçar la seva activitat aprofundint en aspectes concrets del màrqueting i de les vendes

- Professionals de l'ESS amb tasques en l'àrea de màrqueting i vendes de les entitats


Metodologia: Tallers d'experiència online i pràctica amb dinàmiques de co-creació i interactives per afavorir el desenvolupament de cada projecte.


Índex de continguts per a la sessió:

- Determinar quins són els objectius estratègics a curt termini de les vendes: venda d’un producte en concret, llançament i inici d’activitat de l’entitat, política de vendes (per sector o territori), etc.

- Concretar temps i persones dedicades a les vendes per part de l’entitat. 

- Escollir quins canals de comunicació s’utilitzaran per a la venda (offline i online).

- Construir el relat de venda per a cadascun dels canals de comunicació escollits en funció dels valors que es vulguin comunicar de l’entitat i dels objectius estratègics de venda a curt termini definits prèviament.

- Simular de manera pràctica una visita o una trucada per adaptar el relat de venda offline de cara a presentar-se a entitats col·laboradores i a proveïdors del territori. 

- Planificar un calendari a curt termini d’accions de venda en el temps.

- Establir fites per al seguiment, la valoració i la redefinició de les accions de venda. 


A càrrec de Chus López, expert en Comunicació i Màrqueting, membre fundador de la cooperativa CreaRSA, SCCL.