Com fem una campanya de vendes efectiva a partir del nostre relat?
A partir del nostre relat (l'storytelling de projecte), ens plantejarem diferents aspectes concrets d'una campanya de vendes: aspectes relacionats amb la comunicació, la distribució, la nostra marca, accions de promoció, d'involucrar la comunitat, etc.

Confirmació d'inscripció
Com fem una campanya de vendes efectiva a partir del nostre relat?
Confirmació d'anul·lació
Com fem una campanya de vendes efectiva a partir del nostre relat?
Segur que vols continuar?
(si t'ho repenses, i queden places, podràs tornar-t'hi a inscriure)
Com fem una campanya de vendes efectiva a partir del nostre relat?
17 febrer de 2022
10:00 - 13:00 H
Lloc
Formació Telemàtica
Descripció
Descripció general:
A partir del nostre relat (l'storytelling de projecte), ens plantejarem diferents aspectes concrets d'una campanya de vendes: objectius, recursos disponibles, canals de comunicació, calendarització d'accions, etc.
Objectius:
- Consolidació i enfortiment de les entitats de l’ESS del territori
- Donar continuïtat a les anteriors formacions programades des de Ponent Coopera en l’àmbit del màrqueting
- Proporcionar eines pràctiques a les entitats per a que puguin millorar les seves campanyes de venda
- Intercanviar experiències i fer xarxa entre els projectes participants, fomentant l'aprenentatge creuat
Públic objectiu:
- Entitats de l’ESS de Ponent en funcionament, que volen reforçar la seva activitat aprofundint en aspectes concrets del màrqueting i de les vendes
- Professionals de l'ESS amb tasques en l'àrea de màrqueting i vendes de les entitats
Metodologia: Tallers d'experiència online i pràctica amb dinàmiques de co-creació i interactives per afavorir el desenvolupament de cada projecte.
Índex de continguts per a la sessió:
- Determinar quins són els objectius estratègics a curt termini de les vendes: venda d’un producte en concret, llançament i inici d’activitat de l’entitat, política de vendes (per sector o territori), etc.
- Concretar temps i persones dedicades a les vendes per part de l’entitat.
- Escollir quins canals de comunicació s’utilitzaran per a la venda (offline i online).
- Construir el relat de venda per a cadascun dels canals de comunicació escollits en funció dels valors que es vulguin comunicar de l’entitat i dels objectius estratègics de venda a curt termini definits prèviament.
- Simular de manera pràctica una visita o una trucada per adaptar el relat de venda offline de cara a presentar-se a entitats col·laboradores i a proveïdors del territori.
- Planificar un calendari a curt termini d’accions de venda en el temps.
- Establir fites per al seguiment, la valoració i la redefinició de les accions de venda.
A càrrec de Chus López, expert en Comunicació i Màrqueting, membre fundador de la cooperativa CreaRSA, SCCL.