Fem visible el nostre projecte! Eines per treballar la comunicació digital d’un projecte de l’ESS
Existeixen moltes entitats de l’economia social de Ponent amb molt bon producte i proposta de valor però algunes no dediquen suficient temps i esforços a fer-ho arribar a la seva clientela a través de la comunicació i el màrqueting. L’entorn digital és una gran oportunitat i té moltes opcions diferents per explotar-les segons el teu objectiu o públic objectiu, però cal saber fer servir les eines que la tecnologia ens proporciona per cridar l’atenció i que es fixin en la teva proposta en un entorn d’immediatesa com és l’internet i les xarxes socials.

Confirmació d'inscripció
Fem visible el nostre projecte! Eines per treballar la comunicació digital d’un projecte de l’ESS
Confirmació d'anul·lació
Fem visible el nostre projecte! Eines per treballar la comunicació digital d’un projecte de l’ESS
Segur que vols continuar? (si t'ho repenses, i queden places, podràs tornar-t'hi a inscriure)
Fem visible el nostre projecte! Eines per treballar la comunicació digital d’un projecte de l’ESS
31 gener de 2023
10:00 - 13:00 H
Lloc
Telemàtic
Descripció
Existeixen moltes entitats de l’economia social de Ponent amb molt bon producte i proposta de valor però algunes no dediquen suficient temps i recursos a fer-ho arribar a la seva clientela a través de la comunicació i el màrqueting. L’entorn digital és una gran oportunitat i té moltes opcions diferents per explotar-les segons el teu objectiu o públic objectiu, però cal saber fer servir les eines que la tecnologia ens proporciona per cridar l’atenció i que es fixin en la teva proposta en un entorn d’immediatesa com és l’internet i les xarxes socials.
Sessió dirigida a: Entitats de l’ESS de Ponent en funcionament que volen reforçar la seva presència online, millorant la seva comunicació digital.
Objectius: Que les entitats de l’ESS del territori:
- Entenguin la importància que té la comunicació i el màrqueting per al nostre projecte: si no et veuen no existeixes.
- Coneguin les eines principals que tenen a l’abast per cada canal de comunicació dins l’entorn digital i com utilitzar-les adequadament per fer arribar la proposta de valor a la clientela.
- Coneguin maneres de cridar l’atenció enmig de tantes propostes a través de la seva imatge i la seva proposta valor, a partir d’exemples de referència de l’ESS
- Entenguin què és i perquè seria important tenir un pla de comunicació digital realista i coherent amb la seva estratègia, que els faci sempre estar presents perquè la clientela vagi veient que estan actius, notícies, nous productes...
Estructura: Taller teòrico-pràctic que combina l’explicació teòrica amb una part d'exercicis pràctics, així com l’intercanvi de coneixements i idees entre les persones participants i l’ús d’exemples inspiradors.
- La importància de la comunicació digital i la coherència estratègica per un projecte de l’ESS
- Principals eines i canals a disposició dels projectes, i aspectes claus per utilitzar-los adequadament.
- Bones pràctiques i exemples inspiradors protagonitzats per campanyes de l’ESS.
- Part pràctica: La comunicació digital als nostres projectes. Per on podem començar? Com podem millorar allò que estem fent? Exercici pràctic que ajudi als projectes a reflexionar in situ de les seves necessitats o debilitats comunicatives, i començar a pensar en algunes accions coherents amb la seva estratègia.
A càrrec de: Àngela Nicolotti, tècnica de comunicació de la cooperativa Apòstrof.