Itinerari d'adaptació al nou context econòmic generat per la COVID-19
Aquest itinerari formatiu, dirigit a les entitats de l'Economia Social i Solidària, pretén esdevenir un espai de reflexió i adaptació al nou context sorgit de la pandèmia de la COVID-19.
Des de Ponent Coopera us proposem un seguit de formacions amb l'objectiu que pugueu adquirir coneixements i eines, que us permetin adaptar la vostra activitat al moment actual, i generar nous projectes per donar resposta a noves necessitats sorgides d'aquesta situació excepcional que estem travessant.
Aprofitem aquesta crisi per repensar les nostres organitzacions i contribuïm a generar un canvi econòmic i social per fer d'aquest planeta un món millor.
Confirmació d'inscripció
SESSIÓ1 REPLANTEJAMENT ESTRATÈGIC EN TEMPS DE COVID 19
Confirmació d'anul·lació
SESSIÓ1 REPLANTEJAMENT ESTRATÈGIC EN TEMPS DE COVID 19
Segur que vols continuar? (si t'ho repenses, i queden places, podràs tornar-t'hi a inscriure)
SESSIÓ1 REPLANTEJAMENT ESTRATÈGIC EN TEMPS DE COVID 19
3 de juny de 2020
10:00 - 13:00 H
Lloc
Formació Telemàtica
Descripció
- Oferir a les entitats una guia per tal de que puguin portar a terme un procés de reflexió o de replantejament estratègic per a la nova realitat post Covid19
- Proporcionar eines pràctiques que puguin aplicar en les seves organitzacions per adaptar l’estratègia
- Analitzar i entendre el context actual, identificant els principals reptes del moment i les principals oportunitats que se’n deriven per l’ESS (extern)
- Realitzar una mirada cap a la pròpia organització (intern), per garantir que qualsevol estratègia que es desprengui del procés és coherent amb la identitat de l’organització per una banda, i amb les seves capacitats i recursos disponibles per l’altra.
- Plantejar algunes de les alternatives estratègiques d’èxit que s’estan fent evidents per a les iniciatives de l’ESS. En concret, fer èmfasis en aquelles estratègies que posen en valor els principals avantatges comparatius de les organitzacions de l’ESS, com pot ser la intercooperació, el producte de qualitat i de proximitat, etc.
- Centrar l’atenció en la intercooperació com alternativa estratègica, i poder-ne entendre’n les claus, de manera que les entitats la puguin considerar: el potencial d’intercooperar en la situació actual, les actituds desitjables per afrontar el procés, etc.
Confirmació d'inscripció
SESSIÓ 2 EINES DE FINANÇAMENT COOPERATIU I RECURSOS FINANCERS COVID-19
Confirmació d'anul·lació
SESSIÓ 2 EINES DE FINANÇAMENT COOPERATIU I RECURSOS FINANCERS COVID-19
Segur que vols continuar? (si t'ho repenses, i queden places, podràs tornar-t'hi a inscriure)
SESSIÓ 2 EINES DE FINANÇAMENT COOPERATIU I RECURSOS FINANCERS COVID-19
11 de juny de 2020
10:00 - 13:00 H
Lloc
Formació Telemàtica
Descripció
- El cicle anual de subvencions.
- Quines hi ha, com ens presentem, com les justifiquem, quins suports podem tenir.
- Recursos financers generats a partir de la crisi del COVID-19.
Confirmació d'inscripció
SESSIÓ 3 PRE-VIABILITAT ECONÒMICA D'UN PROJECTE COL·LECTIU
Confirmació d'anul·lació
SESSIÓ 3 PRE-VIABILITAT ECONÒMICA D'UN PROJECTE COL·LECTIU
Segur que vols continuar? (si t'ho repenses, i queden places, podràs tornar-t'hi a inscriure)
SESSIÓ 3 PRE-VIABILITAT ECONÒMICA D'UN PROJECTE COL·LECTIU
17 de juny de 2020
10:00 - 13:00 H
Lloc
Formació Telemàtica
Descripció
- Facilitar eines específiques al projecte empresarial, per tal que es consolidi en bones condicions tècniques i econòmiques.
- Augmentar les probabilitats d'èxit de la iniciativa empresarial.
- Contribuir a incrementar l'impacte social del projecte empresarial.
- Estructura de costos. Identificació i consideracions.
- Models (o fonts) d'ingressos. Identificació i consideracions.
Confirmació d'inscripció
SESSIÓ 4 EINES DE VENDA DIGITAL
Confirmació d'anul·lació
SESSIÓ 4 EINES DE VENDA DIGITAL
Segur que vols continuar? (si t'ho repenses, i queden places, podràs tornar-t'hi a inscriure)
SESSIÓ 4 EINES DE VENDA DIGITAL
26 de juny de 2020
10:00 - 13:00 H
Lloc
Formació Telemàtica
Descripció
- El comerç electrònic avui. Dades a tenir en compte.
- Models de comerç electrònic (Marketplace o botiga pròpia)
- Quin és el millor sistema per a mi?
- Com crear una bona experiència de compra.
- El funnel de vendes.
- Que cal tenir en compte per vendre online.
- Proveïdors i empreses de missatgeria
Confirmació d'inscripció
SESSIÓ 5 GESTIÓ DE LA INCERTESA GENERADA PEL CONTEXT ACTUAL
Confirmació d'anul·lació
SESSIÓ 5 GESTIÓ DE LA INCERTESA GENERADA PEL CONTEXT ACTUAL
Segur que vols continuar? (si t'ho repenses, i queden places, podràs tornar-t'hi a inscriure)
SESSIÓ 5 GESTIÓ DE LA INCERTESA GENERADA PEL CONTEXT ACTUAL
1 de juliol de 2020
11:00 - 14:00 H
Lloc
Formació Telemàtica
Descripció
OBJECTIUS
Les
conseqüències que la crisi que estem vivint està tenint i tindrà a tots
els nivells són difícils de determinar, i planteja un difícil repte per
als equips de treball. El teletreball ha representat una eina útil per
surfejar aquest moment, però al mateix temps ha portat nous reptes. És
possible que la cohesió dels equips i els seu rendiment s'hagi vist
afectada. Com lidiar amb la incertesa en aquesta situació? Quines
dificultats ens estem trobant? Com està sent la tornada a la
presencialitat?
El que sabem del cert és que la incertesa ens estarà acompanyant durant un temps, i que haurem d’aprendre a viure adaptant-nos individual i col·lectivament a canvis que poden ser sobtats i que no escollim.
Us volem compartir quines creiem que són les claus per acompanyar els equips de treball en aquesta nova etapa de la crisi en la que estem entrant. Volem donar pistes que puguin ajudar a facilitar situacions difícils que hagin pogut sorgir durant el confinament (sensació d’aïllament, de no tenir horaris, de baixada del rendiment…), com també com aprofitar l’oportunitat que un moment de crisi com el que estem vivint pot representar a nivell creatiu, d’innovació i posicionament.
Formació a càrrec de Sara Carro de la Cooperativa Fil a l'agulla.
La formació es farà a través de la plataforma ZOOM.