La Proposta de Valor Social com a eina de màrqueting amb valors


Activitats en aquesta formació:

La Proposta de Valor Social com a eina de màrqueting amb valors. Sessió I

Data: 19 de gener de 2021

Horari: de 10:00 a 12:00

Lloc: Telemàtic

Descripció:


Objectiu general: Definir la teva Proposta de Valor Social (PSV), identificar els teus clients potencials i adaptar els teus canals per arribar-hi. 


Continguts generals: 

  • Els antecedents del Màrqueting Social a l’Economia Social i Solidària. 
  • La construcció de la PROPOSTA de VALOR SOCIAL (PVS). 
  • L’adaptació del Màrqueting al context de la COVID19: com arribar a més gent i com transmetre el teu missatge a les xarxes.  
  • El foment de la intercooperació.


Continguts específics a treballar per cada entitat participant: 

  • Enumerar, analitzar i definir les diferents parts que integren la cadena de valor social del teu projecte. 
  • Aplicar les eines de màrqueting segons les necessitats actuals del teu projecte. 
  • Marcar fites i definir els canals prioritaris de comunicació per donar a conèixer el teu producte o servei.
  • Perfilar un cronograma d’accions a seguir. 
  • Realitzar un estudi de mercat per intercooperar amb les entitats de l’ESS del teu territori. 


Exercicis pràctics: 

1) Identifica els valors socials del teu producte o servei per construir la teva PROPOSTA DE VALOR SOCIAL (PVS). 

2) Dissenya una estratègia d'intercooperació per a la teva entitat. 

La Proposta de Valor Social com a eina de màrqueting amb valors Sessió II

Data: 26 de gener de 2021

Horari: de 10:00 a 12:00

Lloc: Telemàtic

Descripció:


Objectiu general: Definir la teva Proposta de Valor Social (PSV), identificar els teus clients potencials i adaptar els teus canals per arribar-hi. 


Continguts generals: 

  • Els antecedents del Màrqueting Social a l’Economia Social i Solidària. 
  • La construcció de la PROPOSTA de VALOR SOCIAL (PVS). 
  • L’adaptació del Màrqueting al context de la COVID19: com arribar a més gent i com transmetre el teu missatge a les xarxes.  
  • El foment de la intercooperació.


Continguts específics a treballar per cada entitat participant: 

  • Enumerar, analitzar i definir les diferents parts que integren la cadena de valor social del teu projecte. 
  • Aplicar les eines de màrqueting segons les necessitats actuals del teu projecte. 
  • Marcar fites i definir els canals prioritaris de comunicació per donar a conèixer el teu producte o servei.
  • Perfilar un cronograma d’accions a seguir. 
  • Realitzar un estudi de mercat per intercooperar amb les entitats de l’ESS del teu territori. 


Exercicis pràctics: 

1) Identifica els valors socials del teu producte o servei per construir la teva PROPOSTA DE VALOR SOCIAL (PVS). 

2) Dissenya una estratègia d'intercooperació per a la teva entitat.