Ponent Coopera

Plataforma de gestió de projectes i inscripcions

La Proposta de Valor Social com a eina de màrqueting amb valors

Descripció

Objectiu general: Definir la teva Proposta de Valor Social (PSV), identificar els teus clients potencials i adaptar els teus canals per arribar-hi.

Continguts generals: 

  • Els antecedents del Màrqueting Social a l’Economia Social i Solidària. 
  • La construcció de la PROPOSTA de VALOR SOCIAL (PVS). 
  • L’adaptació del Màrqueting al context de la COVID19: com arribar a més gent i com transmetre el teu missatge a les xarxes.  
  • El foment de la intercooperació.

Cartell
Selecciona les sessions on vulguis participar:

Sessió 1

La Proposta de Valor Social com a eina de màrqueting amb valors. Sessió I

Sessió conclosa

19 de gener de 2021

10:00 - 12:00 H

Lloc

Telemàtic

Descripció


Objectiu general: Definir la teva Proposta de Valor Social (PSV), identificar els teus clients potencials i adaptar els teus canals per arribar-hi. 


Continguts generals: 

  • Els antecedents del Màrqueting Social a l’Economia Social i Solidària. 
  • La construcció de la PROPOSTA de VALOR SOCIAL (PVS). 
  • L’adaptació del Màrqueting al context de la COVID19: com arribar a més gent i com transmetre el teu missatge a les xarxes.  
  • El foment de la intercooperació.


Continguts específics a treballar per cada entitat participant: 

  • Enumerar, analitzar i definir les diferents parts que integren la cadena de valor social del teu projecte. 
  • Aplicar les eines de màrqueting segons les necessitats actuals del teu projecte. 
  • Marcar fites i definir els canals prioritaris de comunicació per donar a conèixer el teu producte o servei.
  • Perfilar un cronograma d’accions a seguir. 
  • Realitzar un estudi de mercat per intercooperar amb les entitats de l’ESS del teu territori. 


Exercicis pràctics: 

1) Identifica els valors socials del teu producte o servei per construir la teva PROPOSTA DE VALOR SOCIAL (PVS). 

2) Dissenya una estratègia d'intercooperació per a la teva entitat. 

Sessió 2

La Proposta de Valor Social com a eina de màrqueting amb valors Sessió II

Sessió conclosa

26 de gener de 2021

10:00 - 12:00 H

Lloc

Telemàtic

Descripció


Objectiu general: Definir la teva Proposta de Valor Social (PSV), identificar els teus clients potencials i adaptar els teus canals per arribar-hi. 


Continguts generals: 

  • Els antecedents del Màrqueting Social a l’Economia Social i Solidària. 
  • La construcció de la PROPOSTA de VALOR SOCIAL (PVS). 
  • L’adaptació del Màrqueting al context de la COVID19: com arribar a més gent i com transmetre el teu missatge a les xarxes.  
  • El foment de la intercooperació.


Continguts específics a treballar per cada entitat participant: 

  • Enumerar, analitzar i definir les diferents parts que integren la cadena de valor social del teu projecte. 
  • Aplicar les eines de màrqueting segons les necessitats actuals del teu projecte. 
  • Marcar fites i definir els canals prioritaris de comunicació per donar a conèixer el teu producte o servei.
  • Perfilar un cronograma d’accions a seguir. 
  • Realitzar un estudi de mercat per intercooperar amb les entitats de l’ESS del teu territori. 


Exercicis pràctics: 

1) Identifica els valors socials del teu producte o servei per construir la teva PROPOSTA DE VALOR SOCIAL (PVS). 

2) Dissenya una estratègia d'intercooperació per a la teva entitat.